What’s in my mini backpack

IMG_0937

RO: In sfarsit au trecut zilele de vara si incet incet toamna isi face simtita prezenta, insa nu ma pot plange deoarece iubesc toamna. Zilele in care se aude cum ploua afara si tu stai sub patura in pat impreuna cu un ceai sau o ciocolata fierbinte si o lumanare care parfumeaza camera sunt preferatele mele!

Astazi m-am decis sa sa arat ce port cu mine in micutul rucsacel pe care l-am achizionat anul trecut dintr-un boutique din Grecia. Ceea imi place la el este marimea deoarece incap lucruri de care chiar am nevoie si nu am cum sa mai adaung altceva. Se potriveste aproape oricarei tinute casual si e foarte dragut 🙂

EN: Finally, the summer days are over and slowly autumn makes its presence felt, but I can’t complain because I love autumn. The days when it sounds how it rains outside and you sit under the blanket in bed with a tea or a hot chocolate and a candle perfume the room are my favorites!

Today I decided to show you what I wear with me in my little backpack that I bought last year from a boutique in Greece. What I like about it is the size because fits things I really need and I can’t add anything else. It works with almost any casual outfit and is very cute 🙂

IMG_0939IMG_0935

RO: Din oricare geanta nu imi lipseste niciodata rujul si parfumul. Nu se stie niciodata cand ai nevoie de o noua aplicare a rujului sau de o reimprospatare a parfumului. Trebuie sa fii mereu pregatita! 🙂 Aici am rujul de la MAC in nuanta Mehr, creionul in nuanta Cherry deoarece imi place sa le combin din cand in cand si parfumul My Burberry Black. Soarele inca isi mai face aparitia pe cer asa ca imi place sa iau si o pereche de ochelari de soare (cei din imagine sunt de la Vogue) si balsamul de buze de la Kiehl’s care este preferatul meu. Imi lasa buzele super hidratate si le da si putina culoare. Si nu in ultimul rand, un pachet de guma de mestecat si niste inele pe care le am de ceva timp de la H&M.

IMG_0938

EN: In any bag I have to have my lipstick and perfume. You never know when you need a new application of lipstick or a perfume refresh. You must always be ready! 🙂 Here I have the MAC Lipstick in the shade Mehr, the Lip Pencil in Cheery because I like to combine them from time to time and the My Burberry Black Perfume. The sun still appears in the sky so I like to take a pair of sunglasses (those in the picture are from Vogue) and the Kiehl’s butterstick that is my favorite. It leaves my lips super hydrated and gives them a little color. And last but not least, a pack of chewing gum and some rings I have for a while from H&M.

Feel free to share with us in the comments section bellow what are your essentials you always have in your bag 🙂

Leave a Reply

