My PANDORA Story

RO: Am observat in ultima perioada tot mai multe persoane purtand bratari marca PANDORA, iar astazi vreau sa va prezint “povestea” ce sta in spatele talismanelor mele de la PANDORA.

EN:I have seen more and more people wearing pandora bracelets lately, and today I want to introduce to you the “story” behind my PANDORA charms.

DSC_0244

DSC_0206

RO: Sa va spun cateva cuvinte mai intai despre ceea ce inseamna acest concept. Povestea PANDORA a inceput inca din anul 1982, cand bijutierul danez Per Enevoldsen și soția sa, Winnie, au înființat un magazin de bijuterii cu caracteristici distinctive in Copenhaga, Danemarca. Conceptul PANDORA de brățară cu talisman se lansa pe piața daneză în anul 2000. In anii următori, PANDORA și-a extins rapid prezența pe pietele din Statele Unite, Germania si Australia. In prezent, produsele sunt vandute in peste 70 de tari din intreaga lume.

“Misiunea PANDORA – de atunci și de acum – este de a oferi femeilor din întreaga lume, un univers de bijuterii de calitate superioară, finisate manual, moderne și originale, la prețuri accesibile, prin care le încurajează să își exprime personalitatea.”

Cea care m-a introdus in “taramul” PANDORA a fost mama mea care vazuse o bratara intr-o revista. Am intrat pe Internet si am cercetat putin despre ce este vorba, iar in scurt timp am primit cadou o bratara de la parinti. Am stiut de la inceput ca nu vreau sa fie o bratara cu talismane alese doar pentru ca sunt frumoase si pentru ca iti fura ochii de la prima privire. Voiam ca aceasta bratara sa fie povestea mea, cu lucruri care imi plac si talismane cumparate ca sa imi aminteasca de un eveniment important petrecut in viata mea. Atunci cand o privesc imi amintesc cu drag de momente frumoase sau de persoanele de la care am primit talismanul respectiv.

EN:Let me say a few words first about what this concept means. The PANDORA story began in 1982, when Danish jeweler Per Enevoldsen and his wife, Winnie, set up a jewelery shop with distinctive features in Copenhagen, Denmark. The PANDORA bracelet concept with talisman was launched on the Danish market in 2000. In the following years, PANDORA quickly expanded its presence in the markets of the United States, Germany and Australia. Currently, the products are sold in more than 70 countries around the world.

PANDORA’s mission – then and today – is to offer women across the world a universe of high quality, hand-finished, modern and genuine jewelry products at affordable prices, thereby inspiring women to express their individuality.

The person who introduced me into the PANDORA ”land” was my mother who saw a bracelet in a magazine.I searched a bit on the Internet and soon I received a bracelet from my parents. I knew from the beginning that I do not want to be a bracelet with chosen charms just because they are beautiful and because they are stealing your eyes at first glance. I wanted this bracelet to be my story, with things I like and charms bought to remind me of an important event in my life. When I look at them, it reminds me of beautiful moments or the people from whom I received that charm.

DSC_0202DSC_0237

RO: Cand am inceput sa scriu acest articol am constatat cu parere de rau ca majoritatea pieselor care construiesc ”povestea” mea nu mai fac parte din oferta lor 😦 , insa cele cumparate mai recent le puteti gasi in orice magazin PANDORA sau Sabrini.

Unele din piesele care imi sunt foarte dragi sunt: cea primita de la parinti in momentul absolvirii liceului sau de la prietenele mele cele mai bune cand am implinit minunata varsta de 18 ani 🙂 De altfel, imi place ca atunci cand calatoresc in alta tara sa imi iau un pandantiv specific acelei regiuni deoarece o sa il port cu mine mereu!

EN:When I started writing this article, I found out that most of the pieces that make up my “story” are no longer part of their offer 😦 but the ones bought recently can be found in any PANDORA or Sabrini shop.

Some of the charms that I am very fond of are: the one I received from my parents when I graduated high school or from my best friends when I reached the beautiful age of 18 🙂 I also like that when I go traveling to another country I get a specific charm from that region because I will always wear it!

DSC_0228DSC_0234

RO: Puteti intra pe site-ul PANDORA pentru a vedea colectiile actuale care se axeaza pe PRIETENIE, precum si colectia Pre-Toamna 2017. Creativa si voi propria poveste si nu uitati sa #DOPANDORA!

P.S. Au o campanie super tare de reduceri in colaborare cu revista GLAMOUR pentru a sarbarori National GLAMOUR Days! Anul trecut daca te prezentai impreuna cu revista la orice magazin PANDORA sau Sabrini si achizitionai o bratara primeai o bratara GRATIS! Da, ati auzit bine… GRATIS! Deci fiti atente la inceputul lunii Aprilie deoarece au oferte super avantajoase! 🙂

EN:You can enter the PANDORA website to see the current collections focusing on FRIENDSHIP as well as the Pre-Autumn 2017 collection. Create your own story and do not forget to #DOPANDORA!

P.S.They have a great campaign of discounts in collaboration with GLAMOUR magazine to pursue National GLAMOUR Days! Last year if you were going with the magazine at any PANDORA or Sabrini store and bought a bracelet you got a FREE bracelet! Yeah, you’ve heard well … FREE! So be careful at the beginning of April because they have great deals! 🙂

Share your story with me in the comments bellow and visit @theofficialpandora Instagram account for more inspiration and AMAZING photos! Do not forget to use the #DOPANDORA!