Makeup haul

RO: De ceva vreme am vazut cateva produse de makeup care cred ca mi-ar placea si le-am primit de la cineva care s-a intors din Germania si pe care le-a achizitionat dintr-un magazin DM.

EN: I had my eyes on some makeup products for a while and I received them from a person who just got back from Germany and bought them from a DM store.

DSC_0245

RO: Recent am ramas fara mascara si am decis sa caut pe Inernet sa vad care sunt unele dintre cele mai bune si care nu sunt asa scumpe. Am primit trei dintre ele: Maybelline Great Lash Mascara, Maybelline Colossal Spider Effect si noul L’Oreal Miss Baby Roll. Mai jos puteti sa vedeti ce fel de baghete au fiecare. De abia astept sa le incerc!

EN: Recently I ran out of mascara and searched the Internet to see which are one of the best drugstore mascaras. I received three of them: the Maybelline Great Lash Mascara (you can find it on Aoro.ro), the Maybelline Colossal Spider Effect (you can find it on eMag.ro) and the new one from L’Oreal called Miss Baby Roll (also on eMag.ro). Down bellow you can see the type of wand every mascara has. I can’t wait to try them!

DSC_0255DSC_0252DSC_0250

RO: Alte produse pe care le-am primit sunt un anticearcan si un fond de ten tot de la Maybelline din colectia Fit Me. Am auzit lucruri bune despre ele si sunt entuziasmata sa le incerc. Am anticearcanul in nuanta 10 si fondul de ten in nuanta 110. Despre anticearcanul de la Maybelline Instant Anti-Age pot spune ca am o relatie de dragoste-ura… Am avut acest anticearcan cam acum doi ani si mi-a placut mult. Anul acesta l-am cumparat si nu imi acopera cearcanele cum as vrea eu, dar o sa ii mai dau o sansa sa vad cum o sa se aplice. In Romania este disponibil in mazinele Auchan sau Dm.

Si ultimul produs este masca cu lavanda de la Garnier. Este o masca noua a acestui brand pe care pur si simplu o iubesc! In Romania am gasit mastile Moisture+ Aqua Bomb cu rodie cu rodie, Moisture+ Aqua Bomb cu ceai verde si Moisture+ Aqua Bomb cu musetel. O sa va vorbesc mai multe despre ele intr-un articol viitor deoarece sunt super bune pentru ten!

EN: Other things that I received are a concealer and a foundation also from Maybelline from the Fit Me collection. I heard some good things about them and I am eager to try them. I have the concealer in shade 10 and the foundation in shade 110. About the Maybelline Instant Anti-Age Concealer I can say that I have a love-hate relationship… I had this concealer I think two years ago and I liked it a lot. This year I purchased it and I don’t like that it doesn’t coverage my dark circles how I want, but I am giving it another try to see how it works this time. In Romania you can find it in Auchan or in a DM store.

And last, but not least is this mask from Garnier Moisture Bomb anti-fatigue with lavander. It’s a new mask from this brand that I simply LOVE! In Romania I found the Hydrating, Soothing and Mattifying ones. I will talk about this masks in a future post because they are so good for your skin!

What do you think about this makeup products? Please tell me in the comments bellow. I would really like to know your opinion 🙂